Με την ευγενική υποστήριξη του ΟΠΑΝΔΑ, δύο προβολές με ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ
Με την ευγενική υποστήριξη του ΟΠΑΝΔA, τo 37ο Πανόραμα, προσφέρει δύο προβολές με ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ στους κινηματογράφους Newman και Studio.
Με την ευγενική υποστήριξη του ΟΠΑΝΔA, τo 37ο Πανόραμα, προσφέρει δύο προβολές με ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ στους κινηματογράφους Newman και Studio. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, με την ώρα προσέλευσης μέχρι εξάντλησης των θέσεων
NEWMAN
ΚΥΡΙΑΚΗ 24/11
6:00 μ.μ. | THE PALACE
Κύπρος, Αυστραλία | 2011 | Έγχρωμη | 17’
Σκηνοθεσία: Anthony Maras
A Cypriot family flees advancing Turkish forces and takes refuge in an abandoned Ottoman-era palace. When a young Turkish Cypriot conscript comes face to face with the family in hiding, he is forced to confront the harsh reality of war and his role in it. The film is shot on location around the United Nations Green Line in Nicosia, Cyprus, the world's last divided capital.
+
Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΓΥΡΙΣΜΟΣ / The Last Homecoming
Κύπρος | 2008 | Έγχρωμη | 85’
Σκηνοθεσία: Κορίνα Αβρααμίδου
Όταν ο Ορέστης επιστρέφει στο σπίτι της οικογένειάς του με την όμορφη αρραβωνιαστικιά του Αλεξάνδρα, δημιουργούνται εντάσεις καθώς η κοπέλα έλκεται από τον αδερφό του, τον Στέφανο. Η ιστορία αγάπης αναμειγνύεται με τη βίαιη σύγκρουση που διαδραματίζεται μέσα στο ασταθές πολιτικό τοπίο της Κύπρου του 1974. Εκτός από τη θερμή υποδοχή σε πολλά διεθνή φεστιβάλ, η ταινία κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μεγάλου Μήκους στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Λονδίνου το 2009.
STUDIO
ΔΕΥΤΈΡΑ 25/11
5:45 μ.μ. | ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ / Roads and Oranges
Κύπρος, Ελλάδα | 1996 | Έγχρωμη | 100’
Σκηνοθεσία: Αλίκη Δανέζη-Κνούτσεν
Οι αδερφές, Δάφνη και Άννα, ξεκινούν από την Κύπρο με προορισμό την Τουρκία σε μια προσπάθεια να βρουν τον πατέρα τους, ο οποίος αγνοείται μετά την τουρκική εισβολή του 1974. Πλούσια σε ζεστά χρώματα και με δύο γοητευτικές πρωταγωνίστριες που αμφιταλαντεύονται μεταξύ εύθραυστου κι ανθεκτικού, η ταινία της Δανέζη-Κνούτσεν αντιμετωπίζει το κυπριακό τραύμα των αγνοουμένων με κομψότητα,
ευαισθησία και ρεαλιστική αποδοχή ενώ αποφεύγει κοινοτοπίες και στερεότυπα ακολουθώντας τη φόρμα των ταινιών αναζήτησης τόσο σχετικά με την απούσα πατρική μορφή όσο και με την εσώτερη εύρεση του εαυτού μας.
- Παρουσία της σκηνοθέτιδος. Θα ακολουθήσει Q&A